Vi inleder samarbate med Lundagrossisten

Skrivet av swedenrescue 2018-03-19 0 Kommentarer

Vi kan stolt meddela att Lundagrossisten valt oss som leverantör av bland annat mobiltillbehör från Scosche.

Du hittar nu ett urval av våra proffsprodukter i alla Lundagrossistens butiker.
Vi vet att deras kunder ställer höga krav på kvalitet, därför hittar du bara vår "PRO" serie med tillbehör i deras butiker.

"Lundagrossisten har genom åren förändrat den Svenska VVS-branschen genom att erbjuda alla rörfirmor en hög servicenivå. Via bl.a. hög leveranssäkerhet, ett rättvist och enkelt pris/rabattsystem har det t.ex. inte krävts att rörfirmorna måste ha en duktig förhandlare för att få köpa sitt VVS-material till rätt pris. Tvärtemot sina konkurrenter arbetar inte Lundagrossisten efter något "centrallagertänkande", alla hämtlager är istället fullsorterade med hela katalogsortimentet och har ett lagervärde på mellan 15 till 20 miljoner kronor.

Lundagrossisten har i dagsläget närmare 160 anställda och omsätter drygt 900 miljoner sek. Vi äger samtliga hämtlager samt ett antal strategiskt placerade fastigheter avsedda för framtida etableringar.

Bo Johansson är som VD och ägare fortfarande mycket engagerad och aktiv i företaget."

www.lundagrossisten.se